88%

Strategie modrého oceánu

80-7261-128-3
80-7261-128-3
Autoři:, Renée Mauborgne
Podtitul:Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřad
Originál:Blue Ocean Strategy. How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání angličtina angličtina
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
80-7261-128-3
80-7261-128-3
Nakladatel:Management Press
ISBN:80-7261-128-3
EAN:9788072611287
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Překladatel:Irena Grusová
Rozsah (počet stran):240
Formát (výška x šířka):235 x 165 mm
Vazba:pevné desky, papírový potah, přebal
Materiál:kniha
Edice:Knihovna světového managementu

Anotace

Přední představitelé prestižního institutu INSEAD na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje soupeření s konkurenty, ale právě ""hodnotové inovace"", vytváření a ovládnutí ""modrých oceánů"" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry.

Žánr a kategorie knihy Strategie modrého oceánu

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod