89%

Marketingové pohledy na vybrané rozdíly ve spotřebním chování žen a mužů

978-80-245-1375-1
978-80-245-1375-1
Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-245-1375-1
978-80-245-1375-1
Nakladatel:Oeconomica
ISBN:978-80-245-1375-1
EAN:9788024513751
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):72
Formát (výška x šířka):297 x 210 mm
Vazba:brožovaná
Materiál:kniha

Anotace

Sborník zabývající se řešením grantového projektu ""Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu"" (GA 402/02/0152 v r. 2007).

Žánr a kategorie knihy Marketingové pohledy na vybrané rozdíly ve spotřebním chování žen a mužů

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy