Úvod do multimédií
Nakladatel: | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
ISBN: | 978-80-245-1987-6 |
EAN: | 9788024519876 |
Termín: | 28.03.2014 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 308 |
Formát (výška x šířka): | 257 x 182 mm |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Anotace
Multimédia jsou v současné době nejvíce používaným prostředkem komunikace využívajícím současného působení více prvků (fotografie, grafika, animace, video, text, zvuk). Jako nástroje se zde využívají audiovizuální technologie a informační a komunikační technologie. Multimediální produkty se dnes vyskytují prakticky ve všech sférách lidské činnosti a je tedy třeba podporovat jak kvalifikovanou tvorbu těchto produktů, tak i vizuální gramotnost ve společnosti. Publikace podává základní přehled o možnostech využití těchto nových technologií k prezentaci informací. Čtenáři budou přiblíženy významy, prvky, principy, technologie a nástroje multimediálních technologií. Bude mít přehled o současných technologiích a trendech v prezentaci a bude schopen tyto poznatky samostatně aplikovat. Publikace popisuje tvorbu a editaci základních multimediálních prvků - grafika, fotografie, film.