90%
Synergie v moderním managementu
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-190-4 |
EAN: | 9788072611904 |
Termín: | 16.06.2009 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | ![]() |
Rozsah (počet stran): | 172 |
Formát (výška x šířka): | 235 x 165 mm |
Vazba: | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Materiál: | kniha |
Anotace
Nová publikace zkušených odborníků přístupnou formou vysvětluje, co se synergiemi v moderním managementu rozumí, jak vznikají, jak se klasifikují, jaké kladné a záporné efekty mohou vyvolat a jak je lze měřit. Poukazuje na příležitosti i hrozby při vzniku situací, jež kladné nebo záporné synergické efekty mohou vyvolat. S využitím nejnovějších poznatků a řady příkladů autoři doporučují postupy, jak pomocí synergie získat výhody při vnitřním řízení organizací i při interakci se spolupracujícími partnery a s konkurenty, a ilustrují synergické efekty na modelu kritických faktorů úspěchu organizací.
Žánr a kategorie knihy Synergie v moderním managementu
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |