92%

Introduction to Cross-Cultural Management

978-80-245-1683-7
978-80-245-1683-7
Autor:
Podtitul:Theory and Practice
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-245-1683-7
978-80-245-1683-7
Nakladatel:Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
ISBN:978-80-245-1683-7
EAN:9788024516837
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání angličtina angličtina
Rozsah (počet stran):350
Formát (výška x šířka):257 x 182 mm
Vazba:brožovaná
Materiál:kniha

Anotace

Kniha sestává ze tří na sebe navazujících částí. První část je věnována úvodu do interkulturního managementu a zdůrazňuje jeho přínos, možná úskalí a jejich řešení. Autor zde pojednává o problematice podnikové kultury i kultury jako takové. Autor využívá častých odkazů na práce Geerda Hofstedea. Ten definoval kulturní vzorce na vícerozměrném modelu, který se stal jedním ze základních modelů v mezikulturním chování. Druhá část textu se pokouší definovat českou manažerskou kulturu, autor zde využívá svých zkušeností s českým prostředím a konfrontuje je s prostředím kanadským. Poslední část knihy je zaměřena na podnikovou komunikaci v mezikulturním prostředí. Na závěr přikládá autor modelové scénáře z nejrůznějších oblastí včetně virtuálních týmů a jejich komunikace.

Žánr a kategorie knihy Introduction to Cross-Cultural Management

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod