89%

Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku

978-80-7454-170-4
978-80-7454-170-4
Autor:
Podtitul:Teze disertační práce
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7454-170-4
978-80-7454-170-4
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-170-4
EAN:9788074541704
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):34
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Prolínání kulturních vlivů, ekonomické i společenské vazby na globální svět a celková vzájemná interakce mezi různými národy již není otázkou budoucnosti, ale stává se jevem zřetelně viditelným i v České republice. Přestože vliv na konkurenceschopnost, spotřebitelské chování či marketingovou strategii podniků je nesporný, marketingové teorie na něj reagují se značným odstupem a zatím velmi pomalým tempem. Podnik, který si je vědom důležitosti role kulturních odlišností, dokáže proměnit oslovení potenciálního zákazníka v nástroj své konkurenční výhody, což má přínos jak v rovině ekonomické, tak i psychologické. Strategické promítnutí kulturních vlivů do marketingového plánu podniku se tedy jeví jako logický proces, díky němuž lze lépe řídit a cílit marketingovou komunikaci.

Žánr a kategorie knihy Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy