72%

Cross Cultural Aspects of Advertising-Cultural Analysis of Mongolian and Chinese Web Sites

978-80-7454-159-9
978-80-7454-159-9
Autor:
Podtitul:Doctoral Thesis Summary
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7454-159-9
978-80-7454-159-9
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-159-9
EAN:9788074541599
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání angličtina angličtina
Rozsah (počet stran):50
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Cross-cultural marketing and advertising research, done by scientists, reveal important influences of culture on consumer behavior. Therefore to examine the cultural aspects of Mongolia in the field of advertising the study placed the following objectives: (1) To study how Mongolian society will be scored by cultural dimensions, (2) To determine the influence of nomadic civilization on the culture of Mongolian, (3) To determine the context level in communication of Mongolians, (4) To compare the context level in communication of Mongolians to Chinese, (5) To analyze the Mongolian and Chinese Websites from High –and Low context cultures.

Žánr a kategorie knihy Cross Cultural Aspects of Advertising-Cultural Analysis of Mongolian and Chinese Web Sites

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy