82%
Etika jako součást společenské odpovědnosti firem hotelového průmyslu
Nakladatel: | Wolters Kluwer ČR, a. s. |
ISBN: | 978-80-7478-032-5 |
EAN: | 9788074780325 |
Termín: | 30.05.2013 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | ![]() |
Rozsah (počet stran): | 136 |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
V podnikatelské sféře hotelových firem se v souvislosti s etikou mluví o „podnikatelské kultuře“ nebo „štábní kultuře“, o vytváření dobrého jména hotelu. Jednou z důležitých aktivit je prosazování a dodržování etického chování a rozhodování, které by mělo ústit v sociální, morální i ekologickou odpovědnost při řízení zaměstnanců hotelů v multikulturním prostředí hotelových řetězců.
Žánr a kategorie knihy Etika jako součást společenské odpovědnosti firem hotelového průmyslu
Naučná » Společenské vědy |