74%
Komunikační politika firmy a její vliv na konkurenceschopnost
Nakladatel: | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
ISBN: | 978-80-7454-271-8 |
EAN: | 9788074542718 |
Termín: | 27.06.2013 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 48 |
Vazba: | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Materiál: | kniha |
Anotace
Tématem této disertační práce je komunikační politika firem a její vliv na konkurenceschopnost. Hlavním cílem disertační práce je zmapování současného stavu vnější a vnitřní komunikace ve firmách a na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu navrhnout možnosti zkvalitnění vnitřní i vnější komunikační politiky v podnicích, které by vedly ke zvýšení konkurenceschopnosti podniků. Výsledek těchto zjištění by posléze měl vést k vytvoření závěrů, které by bylo možno použít pro zkvalitnění komunikačních kanálů u samotných podniků.
Žánr a kategorie knihy Komunikační politika firmy a její vliv na konkurenceschopnost
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |