74%

Komunikační politika firmy a její vliv na konkurenceschopnost

978-80-7454-271-8
978-80-7454-271-8
Autor:
Podtitul:Teze disertační práce
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7454-271-8
978-80-7454-271-8
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-271-8
EAN:9788074542718
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):48
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Tématem této disertační práce je komunikační politika firem a její vliv na konkurenceschopnost. Hlavním cílem disertační práce je zmapování současného stavu vnější a vnitřní komunikace ve firmách a na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu navrhnout možnosti zkvalitnění vnitřní i vnější komunikační politiky v podnicích, které by vedly ke zvýšení konkurenceschopnosti podniků. Výsledek těchto zjištění by posléze měl vést k vytvoření závěrů, které by bylo možno použít pro zkvalitnění komunikačních kanálů u samotných podniků.

Žánr a kategorie knihy Komunikační politika firmy a její vliv na konkurenceschopnost

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy