78%

Ambivalentní role reklamy v současné společnosti

Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Nakladatel:Univerzita Palackého v Olomouci
ISBN:978-80-244-3819-1
EAN:9788024438191
Termín:
Pořadí vydání:1.
Rozsah (počet stran):50
Materiál:CD

Anotace

Tématem publikace je ambivalentní role grafického designu v současné společnosti, kdy je reklama na jedné straně vnímána jako běžná, nepostradatelná součást našeho života a na straně druhé jako zlo, které námi manipuluje, podporuje konzumní způsob života a popírá tradiční hodnoty.

Žánr a kategorie knihy Ambivalentní role reklamy v současné společnosti

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy