77%

Úvod do teorie masové komunikace

978-80-7367-574-5
978-80-7367-574-5
Podtitul:S českou předmluvou Jana Jiráka
Originál:Mass Communication Theory An Introduction
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

Nakladatel:Portál
ISBN:978-80-7367-338-3
EAN:9788073673383
Termín:
Pořadí vydání:3.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):448
Formát (výška x šířka):230 x 160 mm
Vazba:slepá lepená brožura s přebalem
Materiál:kniha
Edice:Média

Anotace

Masová média mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace, kterou držíte v rukou, je ve světě jednou z neojoblíbenějších učebnic teorie masové komunikace, neboť fundovaně a přehledně probírá hlavní oblasti zkoumání masových médií. Cenné informace v ní najdou studenti a odborníci sociálních oborů, novináři, psychologové, pedagogové, ekonomové a manažeři v oblasti marketingu a reklamy aj.