55%

A Short Course in International Marketing Blunders

978-80-7399-751-9
978-80-7399-751-9
Autor:
Podtitul:Marketing Mistakes Made by Companies That Should Have Know Better
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7399-751-9
978-80-7399-751-9
ISBN:978-80-7399-751-9
EAN:9788073997519
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání angličtina angličtina
Rozsah (počet stran):188
Formát (výška x šířka):297 x 210 mm
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha

Anotace

Slovník nám ke slovu blunder najde několik překladů, například trapas, klopýtnnutí nebo chyba. A kniha je plná omylů, klopýtnutí a trapasů, zejména amerických firem při jejich expanzi. Jsou podány srozumitelnou angličtinou, bez dogmatických tvrzení, podložena fakty a zajímavostmi z praxe. Při čtení můžete hledat paralely mezi expanzí Wallmarku do Brazílie, kde nedocenil místní kulturu malých prodejen a hledat paralely například s rozšiřováním AAA Auto do Polska, případně vlastními zkušenostmi. Dozvíte se, proč není Eurodisneyland úspěšný jak se čekalo, jak (ne)obstát proti čínské konkurenci výrobců jízdních kol a desítky dalších příběhů. Kniha je vhodná pro studium marketingu i ekonomické angličtiny i pro managery a podnikatel

Žánr a kategorie knihy A Short Course in International Marketing Blunders

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod