89%
Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb
Nakladatel: | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
ISBN: | 978-80-7454-189-6 |
EAN: | 9788074541896 |
Termín: | 20.07.2012 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 40 |
Vazba: | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Materiál: | kniha |
Anotace
Segmenty, vyznačující se specifickými znaky, se stávají stále menšími, vznikají nové segmenty, mezi nimi segment singles. Životní styl singles, který je v zahraničí pozorován desítky let se stal také v České republice dynamicky rostoucím trendem. Má významný vliv i na spotřebitelské chování. Z dostupných zdrojů vyplývá, že segment není prozkoumán ani přesně definován.
Žánr a kategorie knihy Specifika spotřebitelského segmentu singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |