Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích

Autor:
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Nakladatel:Ekopress, s.r.o.
ISBN:978-80-87865-16-3
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):177
Formát (výška x šířka):230 x 150 mm
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha

Anotace

Podniky, které se rozhodnou zapojit do mezinárodního podnikání, si musí být vědomy nejen podnikatelských příležitostí, ale i rizik, se kterými je mezinárodní podnikání spojeno. Rozhodnutí o vstupu na zahraniční trhy patří ke klíčovým dlouhodobým strategickým rozhodnutím, které s sebou přináší podstatné změny v řízení podniku. Malé a střední podniky čelí stejným strategickým volbám jako velké/nadnárodní podniky, ale často s omezenými zdroji v oblasti finanční, personální a manažerské. Navzdory těmto omezením jsou malé a střední podniky významným a rostoucím prvkem mezinárodního podnikatelského prostředí a zvážením svých výhod a problémů jsou schopny překonat bariéry vstupu na zahraniční trhy a být na těchto trzích úspěšné.

Žánr a kategorie knihy Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod