56%

Jak myslet média

Jak myslet média
Jak myslet média
Autor:
Podtitul:Eseje, přednášky, články a rozhovory 2004-2005
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Jak myslet média
Jak myslet média
Nakladatelé:Dokořán
Jaroslava Jiskrová - Mák
ISBN:80-7363-047-8
EAN:9788073630478
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Editor:Jarka Jiskrová
Typograf:Miloš Jirsa
Rozsah (počet stran):296
Vazba:lepená brožura, obálka s chlopněmi
Materiál:kniha
Edice:Mimo edice

Anotace

Po knize Moc a nemoc médií z roku 2003 dostává čtenář do rukou volné pokračování. Jde o výbor autorových rozhovorů, esejů, přednášek a článků z let 2004 až 2005. Interview předznamenávají šířku záběru následujících textů, které se tentokrát soustřeďují hlavně na tři témata: novinářskou etiku, estetiku a míru poškození našeho jazyka či sémantickou inovaci. Autor se domnívá, že teprve až dokážeme vrátit slovům obsah, který mají ve staré Evropě, budeme k ní patřit, budeme s Evropou „konvertibilní"". V tomto snažení vidí autor hlavní úkol prestižních médií, která zatím často činí pravý opak: z Evropy nás unášejí. Texty je možné číst i jako pokus o vhled do myšlení mediálních odborníků v zahraničí, kteří soustavně reflektují změny v médiích a jejich dopady na společnost.