66%

Aktivní CRM – Řízení vztahů se zákazníky

Aktivní CRM – Řízení vztahů se zákazníky
Aktivní CRM – Řízení vztahů se zákazníky
Autor:
Originál:Asiakkuuksien aktiivinen johtaminen
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Aktivní CRM – Řízení vztahů se zákazníky
Aktivní CRM – Řízení vztahů se zákazníky
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-1814-9
EAN:9788024718149
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Překladatel:Alena Svozilová
Rozsah (počet stran):160
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha
Edice:Expert

Anotace

Praktická publikace určená obchodním a marketingovým manažerům a studentům VŠ a MBA studií přehledně a na řadě příkladů a případových studií z praxe ukazuje, že aktivní řízení vztahů se zákazníky, jejich upevňování a rozvoj jsou dnes pro úspěch každé firmy nezbytné. V knize se dozvíte, jak zjistit a ovlivňovat současnou a potenciální hodnotu (ziskovost) zákazníka, jak řídit a posilovat vztahy speciálně s hodnotnými zákazníky, jak zvyšovat loajalitu zákazníka vytvářením pevných vztahů a pout mezi zákazníkem a firmou. Poznáte, co prakticky znamená orientace na zákazníka a jak ji ve firmě skutečně realizovat a podporovat a pochopíte, proč jsou některé projekty CRM neúspěšné. Seznámíte se s důležitými tendencemi v současném podnikatelském prostředí, které ovlivňují vztahy zákazníků a firem, a s očekávanými trendy v CRM. Kniha je nezbytným a velmi přínosným pomocníkem pro váš byznys.

Žánr a kategorie knihy Aktivní CRM – Řízení vztahů se zákazníky

Odborná a technická literatura » Podnikání » Obchod a prodej