66%

Guerilla marketing

978-80-251-2472-7
978-80-251-2472-7
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

978-80-251-2472-7
978-80-251-2472-7
Nakladatel:Computer Press
ISBN:978-80-251-2472-7
EAN:9788025124727
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):336
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha

Anotace

Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem., jeho kniha kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci.