70%
Jak být IN v písemném projevu
Nakladatel: | Euromedia Group |
ISBN: | 978-80-242-2419-0 |
EAN: | 9788024224190 |
Termín: | 04.03.2009 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | ![]() |
Rozsah (počet stran): | 160 |
Formát (výška x šířka): | 227 x 145 mm |
Vazba: | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Materiál: | kniha |
Anotace
Úspěch v moderní společnosti se do značné míry zakládá i na zvládnutí komunikace v písemném projevu. Příručka přináší jednak pravidla pro formální úpravu textů a uspořádání obchodních a úředních písemností (podle nejnovější normy ČSN 01 6910), tak zásady administrativního stylu a formulování písemností včetně řady konrétních příkladů. Podrobně se věnuje psaní životopisu a diplomových a bakalářských prací. Je nepostradatelná zejména pro administrativní pracovníky, ale i pro studenty a širokou veřejnost.
Žánr a kategorie knihy Jak být IN v písemném projevu
Naučná » Literární vědy |