Psychologie reklamy
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-2196-5 |
EAN: | 9788024721965 |
Termín: | 13.11.2007 |
Pořadí vydání: | 3. rozšířené a aktualizované |
Místo: | Praha |
Jazyk: | čeština |
Rozsah (počet stran): | 296 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Materiál: | kniha |
Edice: | Expert |
Anotace
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se dozví o nových směrech marketingové komunikace, o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase, televizi a na internetu. Získáte aktuální výsledky testování reklamy, nové údaje z výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, informace o působení barev, příklady používaných psychologických metod a technik. Publikace vám též odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.