Vedení lidí, týmů a firem
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-2448-5 |
EAN: | 9788024724485 |
Termín: | 26.04.2011 |
Pořadí vydání: | 3. aktualizované a rozšířené |
Místo: | Praha |
Jazyk: | ![]() |
Rozsah (počet stran): | 208 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Vazba: | brožovaná bez přebalu lesklá |
Materiál: | kniha |
Edice: | Manažer |
Anotace
Chcete dát přednost strategickým úvahám před operativními starostmi? Udělat si pořádek v oceánu manažerských pouček a teorií? Vést s nadhledem firmu nebo lidi? Pokud ano, dopřejte si přečtení této knihy. Průvodcem po světě podnikání je v ní zdravý rozum, jeho hlavním nástrojem názornost. Klíčové pojmy a důležité souvislosti jsou vyloženy formou atlasu. Na většině dvoustran najdete vpravo obrázek a vlevo příslušný výklad. Ten se pohybuje od smyslu podnikání a pojmů, jako jsou produkty, strategie nebo vize, přes způsob, jak tento smysl naplňovat - například pomocí procesů, struktur nebo zpětných vazeb, až k ovlivňování klíčových prvků úspěšnosti nejlepších firem - lidí, týmů a vztahů uvnitř i vně společností. Nově věnuje atlas v tomto svém třetím vydání velkou pozornost zavádění změn a řízení vývoje firemního organismu a nastiňuje cestu, jak dosáhnout potřebných změn tak, aby nezpůsobily více škody než užitku. I díky tomu můžete to, co dnes přečtete, již zítra začít využívat v praxi.