78%

Public relations jako ovlivňování mínění

Public relations jako ovlivňování mínění
Public relations jako ovlivňování mínění
Podtitul:Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru

Vydání knihy :

Public relations jako ovlivňování mínění
Public relations jako ovlivňování mínění
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-3926-7
EAN:9788024739267
Termín:
Pořadí vydání:3. rozšířené
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):224
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha

Anotace

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR.