78%
Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru
Nakladatel: | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
ISBN: | 978-80-7454-060-8 |
EAN: | 9788074540608 |
Termín: | 15.08.2011 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | ![]() |
Rozsah (počet stran): | 32 |
Vazba: | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Materiál: | kniha |
Anotace
V tezích disertační práce autorka předkládá svůj návrh postupu při plnění cíle disertační práce. Tématem disertační práce jsou nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve veřejném sektoru. Hlavním cílem je zjistit zda, v jakých oblastech a jakým způsobem jsou a mohou být nové trendy v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru využívány.
Žánr a kategorie knihy Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru
Učebnice » Učebnice pro vysoké školy |