96%

Podnik a jeho okolí

Podnik a jeho okolí
Podnik a jeho okolí
Autoři:, Peter Slunčík
Podtitul:Jak přežít v konkurenčním prostředí
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Podnik a jeho okolí
Podnik a jeho okolí
Nakladatel:C. H. Beck
ISBN:978-80-7400-224-3
EAN:9788074002243
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):192
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha

Anotace

Přežití a úspěch podniku závisí v současné době na jeho schopnosti vytvořit vhodnou strategii a stanovit správné podnikové cíle. Při jejich naplňování je přitom důležitá nejen schopnost podniku využívat své vnitřní faktory, ale také schopnost identifikovat změny ve svém okolí a rychle na ně reagovat (pružně se na nové podmínky adaptovat). Klíčové je rozpoznat nové příležitosti, které na trhu vznikají, a využít je k posílení konkurenceschopnosti podniku. V dnešním, vysoce konkurenčním prostředí je nezbytné, aby podnikový management prováděl analýzu interakce podniku s okolím a postupně vytvářel mechanismus přežití v tomto prostředí. Kniha přináší odpovědi na otázky, které by měli představitelé podnikového vedení bezpodmínečně znát, pokud chtějí, aby jejich podnik ve složitém prostředí uspěl:1. Jaké složky vnější prostředí (okolí) podniku obsahuje? 2. Jaký je jejich dopad na podnik? 3. Jaké jsou možnosti jejich ovlivňování? 4. Jak mohou národní a nadnárodní orgány toto prostředí zkvalitnit? Jsou identifikovány problémy, které je nutné s požadovaným růstem konkurenční schopnosti řešit, a to jak v České republice, tak v rámci EU. Jedná se o první publikaci na našem knižním trhu, která se systematicky problematikou podnikového okolí zabývá. Neexistuje ani překlad zahraničních knižních titulů s touto tématikou. Dostupná literatura se věnuje pouze izolovaně vybraným aspektům mikro- nebo makrookolí. Kniha je určena výkonnému managementu firem, podnikatelům, pracovníkům centrálních orgánů, studentům vysokých škol a studentům v MBA programu.

Žánr a kategorie knihy Podnik a jeho okolí

Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod