79%

The meaning of large companies' Corporate Social Responsibility for enterprise management, economic success and social balance in globalising Europe

978-80-7454-158-2
978-80-7454-158-2
Autor:
Podtitul:Doctoral Thesis Summary
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-7454-158-2
978-80-7454-158-2
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-158-2
EAN:9788074541582
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání angličtina angličtina
Rozsah (počet stran):42
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

In the company practice it is recognized increasingly that the economic success not only depends on the quality of the products, but also on the company image and its social acceptance. The so called triple bottom line captures an expanded spectrum of values and criteria for measuring organisational and societal success, economic, environmental and social. Wherever the new power called “corporate social responsibility” disposes of a high recognition, public relations also own a bigger meaning.

Žánr a kategorie knihy The meaning of large companies' Corporate Social Responsibility for enterprise management, economic success and social balance in globalising Europe

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy