76%
Rozumíte svým zákazníkům?
Nakladatel: | Management Press |
ISBN: | 978-80-7261-258-1 |
EAN: | 9788072612581 |
Termín: | 04.04.2013 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | ![]() |
Rozsah (počet stran): | 212 |
Formát (výška x šířka): | 205 x 125 mm |
Vazba: | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Materiál: | kniha |
Edice: | Action Learning - praktický management |
Anotace
Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev – reklamu. Autoři – lektoři TC Business School – přicházejí s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními a metodami, názorně vysvětlují klíčové součásti marketingu a ukazují, jak do nich zapojit všechny pracovníky ve firmě.
Žánr a kategorie knihy Rozumíte svým zákazníkům?
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |