60%

Politika a politický marketing

Politika a politický marketing
Politika a politický marketing
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Politika a politický marketing
Politika a politický marketing
Nakladatel:C. H. Beck
ISBN:978-80-7400-448-3
EAN:9788074004483
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):272
Vazba:brožovaná
Materiál:kniha

Anotace

Publikace přináší ucelený pohled na politický marketing. Objasňuje vznik politického marketingu, charakterizuje jednotlivé historické etapy jeho vývoje a specifika současného období. Role politického marketingu je vysvětlována v širším politickém a celospolečenském kontextu. Text je rozdělen do dvou částí: první je teoretická, druhou část tvoří případové studie, které ukazují, jak je teorie politického marketingu využita v praxi (např. kampaň pro přímou volbu prezidenta v ČR, politický marketing ve Velké Británii, politický marketing velké firmy v krizi). Kniha je určena zejména studentům politických a sociálních věd i studentům marketingu, ale také profesionálům, kteří se v praxi zabývají politickým marketingem a lobbingem a pracovníkům marketingových oddělení firem. Je psána velmi čtivě, obsahuje řadu fotografií z marketingových kampaní a proto může být přitažlivá i pro čtenáře neprofesionály se zájmem o tuto problematiku.

Žánr a kategorie knihy Politika a politický marketing

Naučná » Společenské vědy