97%
Reklamační politika a její ekonomické souvislosti
Nakladatel: | Masarykova univerzita |
ISBN: | 978-80-210-6123-1 |
EAN: | 9788021061231 |
Termín: | 26.03.2013 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | ![]() |
Rozsah (počet stran): | 189 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 148 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je zde představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. „rozšířený produkt“. Text doplňují tři empirické studie.
Žánr a kategorie knihy Reklamační politika a její ekonomické souvislosti
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |