56%
Strategie nákupu - krok za krokem
Nakladatel: | C. H. Beck |
ISBN: | 978-80-7400-414-8 |
EAN: | 9788074004148 |
Termín: | 11.10.2013 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | ![]() |
Rozsah (počet stran): | 176 |
Vazba: | brožovaná |
Materiál: | kniha |
Anotace
Příručka navazuje na několik předchozích publikací autorů působících na B.I.B.S. – vysoké škole, které jsou zaměřeny na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy. Přináší návod, jak strategii nákupu formulovat tak, aby se nákup stal jednou z konkurenčních výhod podniků, stejně jako inovace, marketing či rozvoj lidských zdrojů. Obsahuje také příklady a případové studie.
Žánr a kategorie knihy Strategie nákupu - krok za krokem
Odborná a technická literatura » Ekonomika a obchod |