80%

Politika a média v konzumní společnosti

Politika a média v konzumní společnosti
Politika a média v konzumní společnosti
Autor:
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Politika a média v konzumní společnosti
Politika a média v konzumní společnosti
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-3667-9
EAN:9788024736679
Termín:
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):192
Formát (výška x šířka):210 x 140 mm
Materiál:kniha

Anotace

Publikace si klade za cíl mapovat, analyzovat a popsat dosud známé procesy provázanosti mediální komunikace s veřejnou politikou. Měla by být souhrnem toho, co v současné době sociální vědy řeší a jaké konceptuální rámce k tomu uplatňují. Veřejná politika a média se v tomto případě pojí s normativně-ontologickými principy, jež jsou pojímány jako součást praktické filozofie. Autor, který se hlásí k odkazu Erica Voegelina, sleduje různé výklady pojmu veřejný zájem, občanská společnost, percepce demokratického a právního státu a dostává se k úskalím teorie modernizace v posttotalitních zemích a k proměnám jazyka v globalizovaném světě takzvaných nových médií. Závěr knihy posiluje Voegelinovu teorii o nutnosti zotavení sociálních věd z destrukce pozitivistické éry. Knihu, která propojuje soudobé poznatky z mediální a vědecké sféry, jistě ocení nejen studenti sociálních věd, ale svým netradičním přístupem určitě zaujme i odborníky společenskovědních oborů.

Žánr a kategorie knihy Politika a média v konzumní společnosti

Ostatní a nezařazené