70%

Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací
Velký slovník marketingových komunikací
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Velký slovník marketingových komunikací
Velký slovník marketingových komunikací
Nakladatel:GRADA Publishing
ISBN:978-80-247-4354-7
EAN:9788024743547
Termín:
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):272
Formát (výška x šířka):240 x 170 mm
Materiál:kniha

Anotace

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.

Žánr a kategorie knihy Velký slovník marketingových komunikací

Odborná a technická literatura » Podnikání » Marketing a reklama