68%
Integrované řízení výroby
Nakladatel: | GRADA Publishing |
ISBN: | 978-80-247-4486-5 |
EAN: | 9788024744865 |
Termín: | 14.02.2014 |
Jazyk: | ![]() |
Rozsah (počet stran): | 368 |
Formát (výška x šířka): | 240 x 170 mm |
Materiál: | kniha |
Anotace
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci operativního řízení výroby. Kniha spojující teorii s praxí je určena managementu výrobních firem, studentům VŠ a je také pomůckou pro tvůrce softwaru v oblasti řízení odbytu, výroby a nákupu.
Žánr a kategorie knihy Integrované řízení výroby
Odborná a technická literatura » Podnikání |