Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice

Autor:
Podtitul:Teze disertační práce
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
Nakladatel:Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
ISBN:978-80-7454-497-2
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Rozsah (počet stran):50
Vazba:měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Materiál:kniha

Anotace

Po roce 2010, kdy vstoupil v platnost Zákon č. 132/2010 Sb., o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání, je product placement velmi diskutovaným nástrojem marketingové komunikace. Média a organizace získaly jasná pravidla, jak tento nástroj využívat. Product placement se tak začal na českých televizních obrazovkách objevovat mnohem častěji, i když ne vždy jeho využití bylo diváky kladně přivítáno.

Žánr a kategorie knihy Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice

Učebnice » Učebnice pro vysoké školy