69%

Mediální teorie a praxe

978-80-244-2056-1
978-80-244-2056-1
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-244-2056-1
978-80-244-2056-1
Nakladatel:Univerzita Palackého v Olomouci
ISBN:978-80-244-2056-1
EAN:9788024420561
Termín:
Pořadí vydání:1.
Jazyk:Jazyk vydání čeština čeština
Editor:Vladimír P. Polách
Rozsah (počet stran):104
Formát (výška x šířka):210 x 148 mm
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha

Anotace

Ve sborníku je možné najít články z praxe regionálních médií, společenského týdeníku, televizní reportáže, tiskové kanceláře či mediálního PR. Neprodejné.

Žánr a kategorie knihy Mediální teorie a praxe

Naučná » Společenské vědy