89%

Média dnes. Reflexe mediality, médií a mediálních obsahů

978-80-244-2023-3
978-80-244-2023-3
Jazyk (původní knihy):Jazyk vydání čeština čeština
Zkuste koupit knihu na KOSMAS.czPřidat komentářPřidat recenziPřidat odkazPřidat obálkuPřidat inzerát na knihu do bazaru
978-80-244-2023-3
978-80-244-2023-3
Nakladatel:Univerzita Palackého v Olomouci
ISBN:978-80-244-2023-3
EAN:9788024420233
Termín:
Pořadí vydání:1.
Editoři:Martin Foret, Marek Lapčík, Petr Orság
Rozsah (počet stran):432
Formát (výška x šířka):210 x 148 mm
Vazba:měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Materiál:kniha

Anotace

Vybrané texty k problematice médií/mediality jsou zvoleny tzv. otevřenou tematizaci. Jádrem sborníku jsou texty vzniklé na základě přednášek, které zazněly na Katedře žurnalistiky Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Neprodejné

Žánr a kategorie knihy Média dnes. Reflexe mediality, médií a mediálních obsahů

Naučná » Společenské vědy