89%
Média dnes. Reflexe mediality, médií a mediálních obsahů
Nakladatel: | Univerzita Palackého v Olomouci |
ISBN: | 978-80-244-2023-3 |
EAN: | 9788024420233 |
Termín: | 31.10.2008 |
Pořadí vydání: | 1. |
Editoři: | Martin Foret, Marek Lapčík, Petr Orság |
Rozsah (počet stran): | 432 |
Formát (výška x šířka): | 210 x 148 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Vybrané texty k problematice médií/mediality jsou zvoleny tzv. otevřenou tematizaci. Jádrem sborníku jsou texty vzniklé na základě přednášek, které zazněly na Katedře žurnalistiky Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Neprodejné
Žánr a kategorie knihy Média dnes. Reflexe mediality, médií a mediálních obsahů
Naučná » Společenské vědy |