76%
Psychologie náboženství
Nakladatel: | Univerzita Palackého v Olomouci |
ISBN: | 978-80-244-2927-4 |
EAN: | 9788024429274 |
Termín: | 31.05.2012 |
Pořadí vydání: | 1. |
Jazyk: | ![]() |
Rozsah (počet stran): | 118 |
Formát (výška x šířka): | 250 x 176 mm |
Vazba: | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Materiál: | kniha |
Anotace
Tato kniha si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou psychologie náboženství a s jejími vztahy k dalším oborům zabývajícím se náboženstvím. Současná publikace si klade za cíl seznámit českou odbornou veřejnost s některými novějšími poznatky v oblasti psychologie náboženství. Zároveň se ale snaží i o reflexi hlavních historických proudů v dějinách psychologie náboženství. Pokouší se o hlubší propojení poznatků psychologie náboženství s dalšími disciplínami, zejména pak s religionistikou a sociologií náboženství.
Žánr a kategorie knihy Psychologie náboženství
Naučná » Společenské vědy |